Week 0 - Reisverslag uit Elspeet, Nederland van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu Week 0 - Reisverslag uit Elspeet, Nederland van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu

Week 0

Blijf op de hoogte en volg Leonie

30 Januari 2015 | Nederland, Elspeet

Het laatste dagje thuis. Alle spullen zijn ingepakt met moeite maar het is gelukt haha. Van de week alle familie gezien en leuke cadeaus gekregen. Waaronder een reuze kaar van opa en oma, wat leuke dingetjes van papa en mama gehad (en Robin), op het werk een leuk aardigheidje gehad, een pakketje van m'n tante en oom met vanalles over Nederland. Vandaag de andere tante langs geweest en een leuke kaart met gedicht. En we gaan ook zeker facetimen ;)

Afgelopen week de toetsweek gehad met twee examens, twee toetsen en een werksituatie. Allemaal mooi afgesloten en het eerste deel van het cambridge examen al op A2 gehaald. Een goed vooruitzicht dus.

Van de week ook een leuk berichtje gehad van het gastgezin. Super veel zin om ze te ontmoeten! Ik ben erg benieuwd naar mijn werk in het CupcakeCafé en de rest van Engeland, maar die belevingen zal ik ook zeker met jullie delen :)

Morgen rond de middag is het zover. Dan ga ik richting Eindhoven, waar ik om 15:10 de lucht in ga samen met Marieke. Om 15:15 kom ik aan in Londen Stansted (Engelse tijd). Hier zal Steve ons opwachten en hij brengt ons naar Birchington.

Wat ik zo heb gehoord is dat we 's avonds met Annette, Steve, Viv, Marieke en ik eten en zondags gaan ze ons de omgeving zien. Veel te doen dus dit weekend. En maandags begin ik dan met mijn stage in het cupcakecafé in Margate. Wat ik daar zal gaan doen is mij nog een raadsel, maar dat zal vast goedkomen :)

Vanavond nog even gezellig met papa, mama en Robin uit eten en verder staat er nog niet zoveel op de planning. Eerst nog m aar lekker rustig aan doen

  • 31 Januari 2015 - 12:12

    Marielle:

    Heee meis, nou dat klinkt super leuk! En goed verwend zie ik :) meid heel veel plezier daar en geniet ervan!!! En als je weer terug komt gaan we feesten!! <3 xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elspeet

Leonie

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 3698

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 18 April 2015

Engeland stage

Landen bezocht: