week 8 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu

week 8

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

Dat was week 8 alweer. Over 3 weekjes zit ik alweer thuis!

Afgelopen maandag de hele dag in de shop gezeten en alle spullen geteld en 's avonds niet veel meer gedaan.

Dinsdags Jackie geholpen met decoratie maken. We hebben van fondant wortels en bijtjes gemaakt, erg leuk! Ook nog flapjacks gebakken met Robyn en 's avonds lekker rustig aangedaan.

Woensdags mini cupcakes gebakken en gedecoreerd voor de vintage teas die middag en de hele middag in het magazijn geweest en alle spullen geteld (één grote rotzooi daaro, maar we zijn over de helft!). 's avonds heb ik spaghetti gekookt voor Steve en Annette en ben ik nog even bezig geweest voor school.

Donderdags Sue geholpen in de keuken en nog een cake gedecoreerd voor next door. Ook nog een kleine verrassing gemaakt voor papa en mama (een kleine vintage tea). En rond 2 uur alles klaargezet in het Café. Toen belde papa waar die de auto kon parkeren en het was wel een ''all you need is love'' actie haha. Iedereen in het café had naar ons staan kijken en vonden het heel schattig haha. Toen lekker gegeten van de vintage tea en de klompen aan Lisa gegeven, wat ze helemaal geweldig vond. Toen een rondje door Margate gelopen en toen naar de B&B gegaan. Daar alle spullen neergezet en een stukje langs de zee gelopen. Toen om 7 uur naar Steve en Annette gelopen en daar een heerlijk etentje gehad en mijn zelfgemaakte brownie cake gegeten als toetje :)

Vrijdags naar London geweest. Erg druk, maar wel erg mooi. En heeeel veel gelopen haha. Ook erg geluk gehad met de trein, maar het was op het eind wel rennen om in de goede coupé te zitten, omdat de eerste 4 coupés naar Ramsgate gingen (onze trein) en de laatste 4 coupés naar Dover. Maar het is allemaal goed gekomen ;)

Zaterdags eerst lekker ontbeten bij The Minnis (een echt Engels ontbijt) en toen naar Canterbury geweest. Daar bij de kathedraal gekeken, wat erg mooi was en een rondje door Canterbury gelopen. Daarna in Birchington nog wat boodschapjes gedaan en toen bij de B&B gezeten. rond half 7 zijn we naar The Minnis gegaan om te eten (wat ook weer erg lekker was). Toen we klaarwaren, zijn papa en ik terug gelopen naar Steve en Annette en heb ik met Annette The Voice afgekeken en een film gezien.

Vandaag eerst met Annette naar Tesco's geweest en de boodschapjes gedaan. Toen we weer thuis waren de auto uitgeladen en toen naar papa en mama toegelopen. Toen even bij The Minnis gezeten en daarna een wandeling langs de zee gemaakt (wat ongeveer wel een km of 5/6 was denk ik zo). Daarna weer naar Margate geweest en naar wat winkeltjes geweest. Toen op zoek gegaan naar een restaurant. Waren we bij QuexBarn was de keuken al gesloten, dus waren we naar Westwood Cross gereden. Daar vonden we een nieuw restaurant, wat erg druk was, maar wel erg lekker gegeten. Na het eten terug gegaan naar de B&B en daar nog even gezeten. Toen met papa en mama terug gelopen naar Steve en Annette. Daar ben ik gaan douche en vanavond doen we niet zoveel meer.

Morgen nog even gezellig koffie drinken met Steve, Annette, Marieke, papa en mama en misschien Viv. Daarna nog lunchen bij het Cupcake Café en dan gaan papa en mama alweer terug naar Nederland. Maar voor mij zit het er ook alweer bijna op. Over 3 weken ben ik ook weer thuis!