Week 10 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu

Week 10

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

En we zijn de laatste week ingegaan!

De laatste drukke week in en alles afronden. Het komt nu wel heel dichtbij..

Afgelopen maandag weer aan het werk gegaan na een super weekend.

Dinsdags ook weer gewerkt.

Woensdags ook, ik blijf aan het werk zo, haha. 's avonds meetingavond gehad met meatballs ;)

Donderdags ook weer gewerkt en 's avonds heb ik gekookt en ook nog een heerlijke wandeling gemaakt langs de zee.

Vrijdags ook weer gewerkt en 's avonds niet veel meer gedaan.

Zaterdags was het chocolade festival (en zondags ook). Denk je dat het hartstikke druk wordt, komen er over de hele dag maar 8 kinderen opdagen om chocolade buttons te maken.. maar we hadden een leuke dag! Ella zei dat ze hier een monster van me hadden gemaakt, omdat ik sarcastisch begon te praten tegen haar, haha. 's avonds met Steve boodschappen gedaan voor de verandering en gezellig Chinees gegeten met Steve en een girlymovie gekeken, haha.

Zondags naar Lakeside geweest, een mega winkelcentrum :) Dat was zeker niet erg haha. Daar is iedereen zijn eigen weg gegaan en hadden Steve, Annette en ik tot 1 uur de tijd om te winkelen (vanaf 11uur), daarna hebben we wat gegeten en had Annette nog 1 uur nodig om te shoppen, dus heb ik nog een uur rondgelopen en toen naar de auto gegaan. Waar Steve al was. Toen hebben we gewacht op Annette en zijn we naar huis gegaan. Waar we 1,5 uur later aankwamen ;) Toen nog een film gekeken met Annette en 's avonds niet zoveel meer gedaan.

Een beetje later dan normaal m'n blog gepost, maar dat kwam door het drukke weekend ;) Het laatste weekje nu ingegaan en kunnen zeggen; oh, dit is de laatste keer dat ik ....... Maar we gaan nog wat leuke dingen doen! Vanavond staat in de plannin om naar de film te gaan met Marieke, Viv en Annette. Morgen ga ik koken voor Steve en Annette. Woensdag gaan we uit eten bij GB Pizza en de ''afscheidscadeautjes'' geven. Ook wil ik nog een cake maken voor de Cupcake Cafe en dat ik voor donderdag alweer, misschien nog uit eten met de Cupcake Cafe en vrijdags m'n laatste werkdag. 's avonds alles inpakken en dan staat de wekker alweer voor zaterdagmorgen om 3;45. Dus see you Saturday!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

Leonie

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3692

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 18 April 2015

Engeland stage

Landen bezocht: