Week 1 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Leonie

09 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

Daar zit ik dan, de eerste week er alweer opzitten! De week ging erg snel en veel dingen gedaan en me zeker niet verveeld :)

Afgelopen maandag eerst lekker uitgeslapen en rond 12 uur naar Margate gegaan om te gaan lunchen bij het cupcake café met Annette en Marieke. Erg lekker, maar wel veel. Daarom had ik m'n sandwich in laten pakken en meegenomen naar huis. Daarna hebben we even gekeken in de shop en daar heb ik Lisa (m'n baas) ook ontmoet. Daarna kwamen we een snoepwinkel tegen en die konden we niet overslaan en hebben daar wat snoepjes gekocht toen zijn we naar de gallery gegaan en Marieke afgezet, die een meeting had samen met Jeannette. Nadat we Marieke hadden afgezet zijn Annette en ik even bij Zoë wezen kijken, de dochter van Steve en Annette die haar eigen zaak heeft en daarna zijn we naar Matthew gegaan om te zien hoe z'n bedrijf wordt en daarna zijn we met z'n 3en naar Tesco gegaan en daar wat gaan drinken en voor Marieke en mij een telefoon gekocht. Daarna hebben we Matthew teruggebracht naar z'n bedrijf en zijn we teruggegaan naar huis. Toen we thuis waren ben ik naar de zee gelopen om daar even uit te waaien. En een supermooi uitzicht! 's avonds heerlijk gegeten en verder niet veel gedaan.

Dinsdag was m'n eerste werkdag en gelijk goed begonnen om te helpen bij een bestelling met de oreotaart. Steve zei later dat ie daarvan schrok, want als het mis zou gaan is de bestelling verpest. Is ook gebeurt, maar dat was niet mijn schuld. Gelukkig hadden we genoeg tijd om de taart opnieuw te maken. Daarna nog een Victoria Sponge taart gemaakt en later ook nog een appel slice cake. En dat was m'n 1e stagedag! Die dag ook gelijk m'n uren besproken van hoelaat tot hoelaat ik werk en hoelaat ik ongeveer kan lunchen. En geregeld dat als papa en mama komen ik day off heb.

Woensdag om 10 uur begonnen en gelijk de office in. Daar heb ik wat reserveerkaarten gemaakt voor het weekend en een lijst met de party's voor dit weekend en welk thema etc. Daarna wat voorbeeldjes opgezocht voor de party's qua cupcakes versieren. Na de middag zijn we een bestelling op gaan halen en ben ik de rest van de middag bezig geweest om te checken of alles er was. Die avond hadden we een meeting met iedereen (Steve, Annette, Marieke, Viv en ik). En hebben we besloten om maandag naar Canterbury te gaan.

Donderdag ben ik verder gegaan met het checken van de bestelling en daarna heb ik de rest van de dag de spullen aan het prijzen geweest. 's avonds heb ik bij Viv en Marieke gegeten en had Marieke gekookt. Heerlijk! Na het eten gezellig nog muziek gemaakt en daarna heeft Viv me naar huis gebracht.

Vrijdags had ik geluk, want Viv bracht Marieke en mij naar t werk toe. Daar heb ik alle spullen die ik de vorige dag had geprijsd in de shop en het magazijn gezet. Toen we daarmee klaar waren, zijn we begonnen met de voorbereidingen voor de party's van dit weekend. Dus erg veel icing gemaakt. Vier bakken vol. Daarna alles gaan schoonmaken en dan ook echt alles, omdat er 's avonds nog een class was. 's avonds aten we fish and chips bij Viv. Na het eten hebben we surf's up gekeken en nog even gezellig gekletst, daarna heeft Viv me thuis gebracht en heb ik daar walking on sunshine gekeken met Annette en haar vriendinnen.

Zaterdag heerlijk uitgeslapen en sausages als ontbijt gehad, erg raar, maar typisch Engels. Daarna hebben Viv en Marieke mij opgehaald en zijn we naar Margate gegaan. Eerst even een cupcake gegeten bij the cupcakecafé en daarna naar de nailbar om onze nagels te laten doen. Daarna zijn we naar Westwood Cross gegaan om daar te shoppen. En ofcourse naar de Primark. Waar ik een vest en sjaal heb gekocht. Daarna een heel avontuur beleefd door bijna een aanrijding te hebben met een paard. 's avonds pizza gegeten bij Viv en met een vriendin van Viv naar Cinderella geweest. Iets typisch uit Birchington. De prins wordt gespeeld door een vrouw. Het was zo slecht dat het grappig was.

En vandaag de dag goed begonnen met een mooie wandeling van zeker een uur langs de zee. Daarna pannenkoeken als ontbijt en daarna met Annette naar Tesco gegaan om boodschappen te doen en de auto te laten wassen en nog even wat gedronken en toen weer naar huis gegaan om het eten klaar te maken en om met z'n allen te eten. Na het eten zijn we gaan kijken voor bed and breakfast voor Marieke en mijn ouders. Marieke heeft al geboekt, maar ik ga van de week boeken voor papa en mama. Nadat Marieke en Viv weer naar huis gingen heb ik LOL en princess diaries 2 gekeken. Daarna lekker gedoucht en nog even beneden gezeten en wat gegeten. Nu lekker gaan slapen, want morgen wordt weer een leuk dagje naar Canterbury!

  • 10 Februari 2015 - 21:51

    Ria Bronkhorst:

    Heel mooi reisverslag van je eerste week in Engeland! Erg leuk om te lezen wat jij daar allemaal zoal meemaakt! Groetjes en liefs van tante Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

Leonie

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 3711

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 18 April 2015

Engeland stage

Landen bezocht: