week 5 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu

week 5

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

De week is weer voorbij gevlogen! Erg mooi weer hier gehad en ook veel gebeurt.

Zondag 's avonds nog gezellig met Annette 2 films gekeken en maandag morgen een gezellig English Breakfast in de planning als afscheid van Marieke haar ouders. Het was ook erg gezellig, maar ik was niet helemaal fit en ben die dag thuisgebleven. Maandag wel de flapjacks gebakken en Steve en Annette vonden ze geweldig!

T/m woensdag thuisgebleven en elke dag wel 2 films gezien. Dinsdag druk bezig geweest voor school en woensdag met Annette naar Whitsable geweest waar ik een handgemaakte ketting heb gekocht en waar we gezellig wat hebben gedronken en gegeten. Waar ik erg verbaasd over was, was dat ze een kaas winkel hadden.

Donderdag weer naar het werk gegaan en lekker rustig aan gedaan. Met Peter meegeweest naar Drapers Mills om een lunch weg te brengen en Sue geholpen met cupcakes bakken en decoreren. Omdat Gwenyth vrijdag er niet zou zijn, moesten we extra veel cupcakes bakken. 's avonds heb ik voor Steve en Annette gekookt (chili con carne) ze vonden het geweldig. Ook heb ik een begin gemaakt aan het herschrijven van het receptenboek van het Cupcake Café.

Vrijdags ook veel gebakken met Ella en veel icing gemaakt. En omdat ze zaterdag erg druk zouden zijn en eigenlijk niet genoeg mensen hebben, heb ik voorgesteld om ook te komen helpen, wat ze superfijn vonden ;) En alles is rond met de klompenbusiness waar Lisa heel blij mee is.
's avonds zijn we met het Cupcake team wezen (disco)bowlen. Wat erg gezellig was :) We zijn zeker 3 uur bij de bowlingbaan geweest met 24 man om mee te bowlen op 4 banen.

Zaterdag ook een drukke dag gehad. Alles voorbereid voor de pizzaparty en alles liep mooi op tijd (wat een beetje nieuw was voor Lisa en Ella). De pizzaparty was één grote puinhoop met deeg maar de meiden vonden het gezellig. Aan het eind alles schoongemaakt en de afwas gedaan. Nadat ik klaar was met de afwas dacht 'Nu even rustig zitten'. Ik keek op m'n telefoon en zag dat het al bijna 5 uur was. Tijd om naar huis te gaan! Thuis eerst lekker gedoucht en om 7 uur naar Viv en Marieke gegaan, omdat Marieke ons had uitgenodigd om te eten. Heerlijk!

Vanochtend wat voor school gedaan en even geskyped met thuis. Toen met Annette naar Tesco's geweest en onze wekelijkse boodschappen gedaan. Eenmaal thuis nog even lekker buiten gezeten en m'n boek gelezen (fifty shades darker, ja in het Engels ;) ). Om 3 uur met z'n allen gezellig gegeten en na het eten naar de Winter Garden gegaan met Viv, Marieke en Annette voor Dirty Dancing. Wat erg leuk was en erg grappig. Wel een paar mensen die (voor mijn doen) een beetje te overdreven deden, maar het was erg leuk. Nu nog even lekker niks en morgen weer aan het werk bij het Cupcake Café :)

Ohja, we zijn al op de helft! Over 2,5 week komen papa en mama al. We gaan alweer bijna back to Holland!