week 6 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu week 6 - Reisverslag uit Birchington-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Leonie Asselt - WaarBenJij.nu

week 6

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

En we zijn over de helft! Deze week is ook weer voorbij gevlogen. Nog 5 weekjes te gaan..

Maandag minicupcakes gebakken voor de vintage tea die middag en weer een beetje op gang komen aan het begin van de week ;) En weer een bestelling gecheckt voor de shop, waarbij erg leuke dingen tussen zaten, dus altijd leuk! Uit het werk werden Marieke en ik opgehaald door Viv en zijn we gelijk doorgegaan naar een vriendin van Viv. Daar hebben we een uurtje muziek gemaakt en ouderwetse muziek gezongen (niet echt iets wat voor herhaling vatbaar is, maar de experience was wel leuk). Daarna een lekker rustig avondje op de bank ;)

Dinsdag veel aan het receptenboek gedaan (voor als jullie het nog niet wisten, ik ga het receptenboek van het Cupcake Café herschrijven!). En samen met Ella de spullen voor de Shop geprijsd.

Woensdag was ik een dagje vrij en heb ik Princess Kate gezien en heb ik met Annette nog even lekker geshopt en wat cupcakespullen gekocht voor thuis. 's avonds met z'n vieren gegeten en heb ik daarna wat voor school gedaan.

Donderdags veel cupcakes gemaakt 's morgens en snel even naar Primark geweest om een ''uniform'' te kopen, omdat ik meeging naar een meeting voor 200 personen in Maidstone. Dus de hele middag in Maidstone geweest in een studio en daar cupcakes etc. uitgedeeld. En ook rondgelopen en ook nog een (half) Nederlander tegengekomen, wat me wel verbaasde, omdat ik in het Engels aan het praten was en hij ineens zei ''Ben je Nederlands'' dus ik was huh.. en dan moet je wel even nadenken ohja ik kan Nederlands praten haha.

Vrijdags wat Red Nose day, maar daar heb ik niet veel van gemerkt. Ik heb Gwyneth geholpen met flapjacks bakken en gedecoreerd en bezig geweest met het receptenboek en nog wat spullen gecheckt voor de shop. 's avonds was ik alleen thuis en heb ik 2 films gekeken :)

Zaterdag een drukke dag gehad. Waarbij ik een cake heb gemaakt voor het Café en hebben we veel cupcakes gedecoreerd voor het Café. Om 2 uur ook nog een party, dus daar ook alles voor voorbereid. Terwijl Ella de kinderen hielp met de cupcakes decoreren, heb ik nog een taart gemaakt voor het café en ook nog geholpen met de party. Om 3 uur m'n lunch gehad en daarna alles opgeruimd en schoongemaakt. Ondertussen ook snel even naar de Sweetshop geweest, omdat het vandaag (zondag) moederdag is. Dus heb ik voor Annette schoolkrijtjes gehaald (is ze helemaal gek op ;)) en bij de Shop een klein potje gekocht voor de snoepjes. 's avonds nog macaroni ham gekookt voor Steve en Annette en hebben Annette en ik nog een film gekeken.

Vandaag eerst lekker uitgeslapen en ontbeten. Toen met Annette naar Staples geweest en een laptoptas gekocht en toen naar Tesco's geweest voor de boodschappen. en daarna ons vaste kopje koffie (en limonade). Daarna wat voor school gedaan en toen kwamen Matt en Zoe om te eten met z'n allen. Daarna geskyped met opa en oma en daarna met papa, mama en Robin. Daarna nog even gelezen en gekletst en nu nog even bezig met school.

Ook nog erg goed nieuws van ROC gehad (ja, dat kan ook nog). Voor m'n rekenexamen geslaagd met een 8! (it's a miracle!)

Deze week weer een week van maandag t/m zaterdag werken en die week daarop maandag t/m donderdag en dan komen papa en mama al! Mooi om naar uit te kijken en veel leuke dingen in de planning ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birchington-on-Sea

Leonie

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3708

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 18 April 2015

Engeland stage

Landen bezocht: